Ordin

Procesul principal al comenzii:

Întrebați despre produsul pe care l-ați achiziționat - „Personalul centrului comercial întrebați -" Personalul vă informează despre prețul final de vânzare - "Serviciul clienți vă informează pentru a confirma comanda -" Confirmați comanda (sau anulați comanda) - "Aranjați comanda de cumpărare -" Procesul de comandă se încheie .
Pașii de comandă explicați:
1. Alege produse. Când cantitatea pe care o cumpărați depășește inventarul nostru, articolul va fi adăugat automat în coșul de cumpărături sub tipul „Comandă”.
2. După ce trimiteți comanda, trebuie să așteptați Personalul YY-IC.COM pentru a face o cotație.
3. Personalul de achiziții YY-IC.COM va confirma cele mai recente cantitatea de inventar și faceți o cotație pentru a determina prețul de cost de achiziție al mărfurilor.
4. Pe baza prețului de cost de achiziție, stocului existent cantitatea și cantitatea comenzii dvs., sistemul va calcula automat vânzarea finală pret.
Prețul final de vânzare poate fi diferit de preț când plasați comanda, iar prețul poate crește sau scădea.
Deoarece prețul este calculat în întregime pe baza reală prețul pieței se modifică, mecanismul nostru de stabilire a prețurilor este mai oportun și mai transparent.
5. După ce prețul final de vânzare este determinat, YY-IC.COM personalul serviciului pentru clienți vă va contacta pentru a vă informa despre prețul final de vânzare și data livrării.
6. Puteți alege să anulați sau să confirmați comanda.
7. După confirmarea ordinului de plată, personalul YY-IC.COM va face acest lucru aranjați achiziția și cumpărarea.
8. Mărfurile sunt expediate și procesul de comandă este finalizat.

Ce este YY-IC.com?

YY-IC.com aparțin YYIC International Co., Limited. YY-IC.com unde puteți găsi rapid componente electronice. De la lansare în 2008, avem electronice inventarul de componente, stocul total, evaluat la peste 460 000 de articole, provine din electronice. producătorii de componente și agentul lor autorizat. Toate aceste produse sunt disponibile imediat împlinire. Toate piesele sunt in garantie 100% noi originale cu functii perfecte.

Unde are sediul YIC International?

Suntem o echipă de peste 28 de profesioniști cu sediul în locații din China. YYIC Din 2008. Credem: Calitatea este a noastră suflet. Care sunt cărțile tale puternice?

Cum folosesc utilitarul Căutare piese?

Am făcut căutarea în inventarul nostru rapidă și ușoară de oriunde pe site-ul nostru. Pe oricare dintre paginile web de top YY-IC.com, Pur și simplu introduceți numărul dvs. de piesă și faceți clic pe „Căutare”. Veți obține un set de rezultate, localizați piesa pe care o căutați pentru. Apoi puteți trimite o Cerere de Cotație sau un RFQ online, asociatul de vânzări al condițiilor YYIC vă va contacta în scurt timp cu preț și livrare prin e-mail.

Care sunt cărțile tale puternice?

Suntem speciali pentru cipuri IC & Distribuitor de componente electronice module IGBT. Mărci de distribuție a circuitelor integrate: VISHAY/IR, NXP, ON, INFINEON, ST, NS, MICROSEMI , XILINX, Analog Devices, ALTERA, TI, LATTICE, Broadcom, MAXIM, ATMEL, LINEAR, CYPRESS, FAIRCHILD, TOSHIBA, ACTEL, INTERSIL, AVAGO, PMC și altele. Module IGBT/FET: SEMICRON, EUPEC, INFINEON, MITSUBISHI, FUJI, POWEREX, IXYS, IR, ASTEC și altele.

Cum se plasează o comandă?

Prin trimiterea cererii de solicitare/ofertă de pe site, completând formularul cu lista de piese și contactul dvs. informații sau e-mail RFQ la [email protected], vânzările noastre vor contacta prin e-mail cu cotația către dvs., după reconfirmarea ofertei sau a comenzii aprobate, vă rugăm să trimiteți comanda aprobată sau confirmarea știrilor despre vânzările noastre cu informații de livrare, termenii noștri de vânzare vor trimite Proforma factura cu informațiile noastre bancare către dvs. Vă rugăm să nu uitați să indicați numărul exact al piesei, cantitatea necesară și producător.

Nu există niciun preț pe pagina produsului – Ce fac Ido?

Puteți trimite RFQ/Citate (URL:https://www.yy-ic.com/article/contact-us ) Întrebați online sau sunați-ne sau Email Noi la [email protected] pentru a verifica din nou prețul și informațiile despre stoc. Vă vom oferi oferta noastră în cel mai scurt timp iar după confirmarea comenzii, vă vom trimite factura noastră proforma pentru ca dvs. să efectuați plata.

Ce poate suporta modalitatea de expediere?

Livram în toată lumea folosind curieri internaționali precum DHL, FedEx, UPS, TNT și EMS sau poșta HongKong. De obicei vom folosi DHL/FedEx. Putem folosi și contul de transport al clientului. Termenul standard de livrare este de 1-4 zile lucrătoare (de obicei 2-3 zile) in functie de destinatie. Alte metode de expediere pot fi discutate. Ne străduim să satisfacem nevoile fiecărui client. Mai mult detaliu: URL:https://www.yy-ic.com/article/delivery-information

Ce metode de plată oferiți?

Acceptăm plata prin transfer bancar în avans pentru prima comandă a noilor clienți. Modalitati de plata: Transfer bancar / Telegrafic Transfer (T/T) în contul nostru HSBC, Western Union, PayPal (card de credit). Acceptăm altă modalitate de plată pentru special client. Termen net numai pentru clientul operațional pe termen lung. Despre comisioanele bancare: Transfer bancar Comisariat bancar 15,00 USD către 30,00 USD, de la HK HSBC la HK HSBC, nu necesită nicio taxă. Vă rugăm să rețineți că acceptăm plăți în USD și EURO, GBP, HKD. Mai multe detalii:URL:https://www.yy-ic.com/article/payment-information

Pot obține termenii Net?

Avem un număr mare de clienți, de la clienți repeta până la cumpărători unici. Termenii net pot fi xtinderea clienților repetători în urma istoricului de plăți cu succes cu noi.

Care este garanția pentru piesele pe care le vindeți?

Garantăm calitatea timp de 60 de zile sau mai mult, deoarece piesele au fost expediate. Toate piesele noastre vin cu ale noastre Certificat de conformitate care garantează că piesele vor îndeplini toate specificațiile producătorului. Toate piesele va inspecta și va asigura 100% piesă originală nouă înainte de expediere. Dacă piesele pe care le primiți nu corespund formei, potriviți și specificațiile de funcționare ale producătorului, vom înlocui piesele sau vă vom rambursa banii. Politica noastră este: Dacă art sunt respinse la inspecția primită din motive nefuncționale, trebuie să ne contactați în termen de 15 zile lucrătoare pentru a solicita un RMA. Dacă aveți probleme sau probleme cu piesele în timpul producției, instalării sau testării, vă rugăm să ne contactați: [email protected]

Pot să creez un cont nou pe site?

Puteți să creați și să utilizați „Contul meu” pentru a vă înregistra sau a vă conecta și pentru a accesa pagina site-ului web. Acolo vei găsi întrebările tale enumerați și editați informațiile dvs. de contact și informațiile de livrare. Pentru oferta, vă vom trimite prin e-mail, deci că puteți obține informații mai detaliate. sau Trimite-ne un e-mail [email protected]

Care este programul tău de lucru?

Programul nostru de lucru este Luni. prin vineri. AM9:30---PM11:30 sâmb. AM10:00---17:00 (ora standard a Chinei) Vă mulțumesc a sustine. Dacă mai multe întrebări sau întrebări, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail. Adresa noastră de e-mail:[email protected]